2024. február 21.

piros 2021 03

Fekvenyomási, guggolási és felhúzási technikák kisokos

Lejárt

Amit a helyes formáról tudnod kell: felhúzás, fekvenyomás, guggolás.

Semmit sem ér az edzésed alvás nélkül! + egyéb praktikák

Lejárt

A regeneráció 6 alapszabálya: Mike O’Hearn négyszeres Mr. Universe tuti tippjei!

Minden amit tudni akartál a hipertrófiáról, de nem merted megkérdezni

Lejárt

A megoldás egyszerűbb, mint gondolnád! Kövesd Eric Fleishman sztáredző bomba tippjeit!

4 egyszerű trükk a még nagyobb izmokért!

Lejárt

Törj ki a megszokásból, és lendülj túl a fejlődési holtponton!

Egy fontos testrész, amit ne hanyagolj el: a nyak!

Lejárt

Ha tudnád, mennyire fontos, többet edzenéd!

Nagyobb fogáserővel a hosszabb életért

Lejárt

A legújabb tudományos kutatások az élettartamot a fogáserővel hozták „szoros” összefüggésbe.

Súlyzós kardióedzéssel a zsírégetésért

Lejárt

Ha unod a hagyományos kardiót, pihentesd a futócipőt, és nyírd ki magad ezekkel magas oktánszámú összetett gyakorlatokkal!

Nem megy a fekvenyomás? Segítünk!

Lejárt

Állíts fel újabb személyes rekordot gumiszalag vagy katapult segítségével!

A fájdalommentes futás receptje

Lejárt

A sípcsontban jelentkező fájdalom egészen széles skálájú lehet: van amikor csak idegesítő, de egy bizonyos határon túl nagyon vissza tudja vetni a teljesítményed. Alábbi tanácsaink megfogadásával azonban nem tarthat vissza semmi a futástól!

Tanuld meg az egykezes felhúzást!

Lejárt

A klasszikus gyakorlatot ebben az új, frissített verzióban végezve még hatékonyabbá teheted láb-, törzs- és hátedzésedet!

Fontos! - Így óvd a térded a sérülésektől!

Lejárt

Ezzel a 9 óvintézkedéssel radikálisan csökkentheted a balesetek veszélyét és a kellemetlen fájdalmakat!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.