Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. december 04.

suunto banner muscle

Domináns mellizom

A domináns mellizom titkai

Ezekkel a technikákkal tekintélyt parancsoló mellkast hozhatsz össze!

Melyik a legjobb mellgyakorlat? – Arnold válaszol

Schwarzenegger a Facebookon indított legújabb sorozatában élő adásban osztja meg edzési kulisszatitkait.

Negatív túlterheléses fekvenyomás Smith-gépen - Branch Warren így csinálja!

Növessz brutális mellizmokat ezzel az excentrikus túlterheléses technikával (és két segítővel)!

Aknázd ki a kábeles keresztezés lehetőségeit!

A sokoldalú gyakorlatban felvett pozíciód nagyban meghatározza, melyik izomcsoportra koncentrálsz. Lássuk, mikor melyik megoldást érdemes választanod!

Melledzés: ezt nem gondoltad volna!

Meglepő fordulat: nem kell órákat töltened a teremben a fenséges mellkasért! Ezzel a heti két rövid edzéssel bámulatosan szeparált mellizmokra tehetsz szert!

Nem megy a pliometrikus fekvőtámasz? Segítünk!

Tanuld meg a látványos és páratlanul hatékony felsőtesti erőgyakorlatot!

Mellbevágó újítások! - A melledzés forradalma

Ezzel az 5 innovatív megoldással felpörgetheted az edzéstervedet, és búcsút mondhatsz a fejlődési holtpontoknak!

Brutális szuperszett mellre

Ezzel a megsemmisítő erejű gyakorlatkombóval minden lehetséges irányból támadhatod mellizmaidat!

Ettől padlóra kerülsz: ütős padlón nyomás variációk!

Biztos vagy benne, hogy kihasználod a legjobb gyakorlatokban rejlő lehetőséget, hogy fejleszd a mellizmodat? Szerintünk akad olyan régóta működő megoldás, amiről a legtöbben még csak nem is tudnak.

Gigászi mellizmok - vállfájósaknak is!

Beszéljünk egy kicsit a mellizmok edzéséről! Lantos Johnny (Nutrend Team) eloszlat pár tévhitet, elmagyarázza az alapokat hogy neked is valóban tekintélyes mellkasod lehessen.

Kár lenne kihagyni: egykezes mellnyomás!

Próbáld ki az egykezes mellnyomás! Meg fogsz lepődni, hogy a mellizomra gyakorolt erőfokozó és izomfejlesztő hatásán túl mennyi előnye van!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.