Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2022. május 26.

piros 2021 03

Hány napot érdemes kihagyni az egyes edzésnapok között?

A kérdésre a Muscle & Fitness Hers szakértője, Gino Caccavale válaszol.

Fekvenyomás-variáció, mellyel has- és törzsizmaidat is gyilkolhatod!

Tudtad, hogy az egyik legnépszerűbb mellgyakorlat egy egyszerű trükkel a kockahas szolgálatába állítható?

10 tipp, hogy sose lásd viszont a leadott kilókat!

Kerüld el a jojó-effektust, hogy hosszú távon élvezhesd a sikert!

Figyelj oda a csuklódra, és előzd meg a sérüléseket!

Szüntesd meg a fájdalmat, mielőtt komolyabb bajjá fajulna!

Fekvenyomás vs. fekvőtámasz: melyik mire jó?

Súlyzóval vagy saját súllyal? A két gyakorlat hasonló izomcsoportokat dolgoz meg, mégis van, amiben különböznek. Mikor melyiket érdemes választani, és milyen kapcsolatban állnak egymással?

Instant izom: Így tehetsz a fájdalommentes mell- és vállnyomásokért!

Ezzel a 30 perces bemelegítő edzéssel hatékonyabbá és biztonságosabbá teheted mell- és válledzéseidet!

Gyúrós rutin: 6 tipp a nagyoktól

Ha a tapasztaltakra hallgatsz, rengeteg kidobott időtől, fölösleges fáradtságtól és persze sérüléstől kímélheted meg magad!

Melyik gyakorlattal érdemes kezdeni?

Mitől függ, mit válasszunk, és ilyen szempontokat érdemes figyelembe vennünk? - Gondolatébresztő.

Fekvenyomás: mikor és hogyan növeld a súlyt?

Sokakat érintő olvasói kérdésre válaszolunk!

Minden idők 10 leghatékonyabb gyakorlata!

Vajon hány szerepel belőlük az edzéstervedben?

Jó tanácsok kezdőknek

5 hiba, amit semmiképp ne kövess el, ha most kezded a testépítést!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.