Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. július 31.

piros 2021 03

LENDÜLJ BELE

David Weck sokkal gyorsabbá fog tenni téged, ha tetszik, ha nem.

Derék-barát

A hagyományos felhúzás kicsit is szabálytalanul végezve nagyon derékgyilkos gyakorlat. Ezzel a módszerrel derékbaráttá teheted!

Bolgár módszer

Ha a bolgár guggolást beszúrod a MetCon köredzésedbe, nem csupán a lábbicepszed fejlődik, de a zsír is égni kezd.

15 perces edzés - Kötéllel a centikért

Javítsd az állóképességedet és csökkentsd a testzsírodat ezzel a brutális edzőkötél edzéssel.

Mindent egyben

Egy olvasónk beküldte nekünk az egésztestes edzését, és olyan változtatást kért helyette, ami az erőfejlődést segíti elő.

A legjobb sajátsúlyos gyakorlatok alacsonyaknak

A konditeremben az alacsonyabbak nagy előnnyel indulhatnak, és nincs ez másként a sajátsúlyos edzésben sem. Próbáld ki ezt a 7 gyakorlatot, hogy fokozd az egész tested erőszintjét.
HA 170 CENTI ALATT VAGY, akkor jó híreink vannak számodra: a konditerem a te játszótered. A súlyok mozgatásánál előnyből indulsz, mert egy 190 centis emberhez képest kisebb úton kell mozgatni azokat a guggolásnál, fekvenyomásnál és felhúzásnál. Emiatt a súlyodhoz képest nagyobb vasakkal vagy több ismétléssel bírhatsz el. Ráadásul a rövidebb végtagok miatt az ízületek is kisebb „nyíró” hatásnak vannak kitéve, így a sérülésveszély is csökken.
De most nem a nagy súlyok miatt vagyunk itt, lássunk 7 ütős gyakorlatot, aminél a súlyok helyett elegendő a saját tested!

A jóga ereje

A jóga az agy-izom kapcsolat tökéletesítésével tesz erősebbé, és javítja a test mobilitását.

Klasszikus módszerek

Aaron Sweet a hagyományos testépítő technikákra esküszik és ennek köszönhetően gyarapszik izomtömege is!

Adj egy ötöst

Építs izmot és égess jó sok kalóriát ezzel az öt gyakorlatból álló, bárhol elvégezhető köredzéssel.

DURVA SÉTA

A tenyéren mászás érdekes csavart visz a hagyományos plank gyakorlatodba, és tökéletesen illik a fullasztó edzéstervedbe.

Kőkemény izomépítés - BICEPSZ

Klasszikus bicepsz gyakorlatok, komoly súly, nagy volumen, nagy intenzitás = nagyobb bicepsz. Van még kérdés?

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.