Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2020. december 04.

suunto banner muscle

Féltérden - egy "mindenes" nyújtás

Az új, mindenes nyújtás, amire szükséged van guggolás vagy felhúzás előtt: a féltérdelő csípőhajlító nyújtás.

Harc a golyóval

Guggolj és lendíts egy kettlebellel az izmosabb és fittebb testért!

Tárcsás plank

RICH POWER edzőnk plank (deszkapóz) variációja közben kegyelemért fogsz könyörögni.

Tarts ki

Gyújtsd fel a mellizmaidat ezzel a gumiszalagos befejező fekvőtámasszal, a következő mellnapod végén.

A nagy dobás

Dobd fel a lasztit, és építs erősebb lábakat, vállakat – plusz szív-tüdő párost!

Futtasuk vissza

Súlyemelés előtt vagy után kardiózz? Az M&F kideríti.

Egylábas (pistol) guggolás

Menj minél mélyebbre! A „pistol” guggolás komolyan fejleszti az egyensúlyt, az erőt és a mobilitást!

Előre a rudat!

Tökéletesítsd a súlyemelő stílusú mellső rúdtartást, és óvd a gerinced!

Dirty Diane

Ez a Crossfit WOD – néhány csavarral - felizzítja a hát- és vállizmaidat – plusz a tüdődet.

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Mérlegen a törzs

A fitlabdás gerinchíd a törzsedet erőssé tévő utolsó láncszem.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.