3 profi tipp a tökéletes farizmokért - 1

Próbáld ki a profik által ajánlott technikákat és tippeket, hogy gyors és látványos fejlődést érj el a popsiedzésekkel.

Az IFBB Bikini Pro bajnok Anca Marcus tippjei:

A titkos favorit: lábemelés hátra, kábellel

Az ok: „Ez egy elég izolált mozdulat, minimalizálja a „besegítő” izmokat, így tényleg a farizom lesz a figyelem középpontjában.

Így csináld: Rögzítsd a kábel pántját a jobb bokádhoz, és arccal maradj a gép/állvány felé, amihez a kábelt rögzítetted, ne fordulj ki. Enyhén hajlítsd be a térdeidet, majd feszítsd a farizmot és emeld a jobb lábadat hátrafelé. Egy kör után cserélj lábat.

Anca fenékedzése:

Gyakorlat                                          Sorozat                Ismétlésszám

Lábnyújtás                                             3                              12

Guggolás súlyrúddal                              4                              12

Lábtolás*                                                4                              12

Kitörés súlyzóval előre sétában             3                              12

Combhajlítás                                        3-4                             12

Deadlift                                                   3                              12

Lábemelés hátra, kábellel                      3                           12/láb

*Csinálj két sorozatot, amiknél a megszokott távolság van a lábak között, majd újabb kettőt úgy, hogy lábfejnyi távolság van a két lábad között, és a lábfejed kifelé mutat.