3 profi tipp a tökéletes farizmokért - 3

Próbáld ki a profik által ajánlott technikákat és tippeket, hogy gyors és látványos fejlődést érj el a popsiedzésekkel.


Az IFBB Bikini Pro bajnok Kelsie Clark tippjei:

A titkos favorit: csípőemelés gumiszalaggal

Az ok: „A szalagok folyamatos ellenállása miatt a fenék a teljes mozgástartományban dolgozik.”

Így csináld:
1. Feküdj a hátadra, hajlítsd a térdedet, talpak a talajon, a szalagot tedd a csípődre.
2. Tegyél magad mellé a földre mindkét oldalon egy-egy nehéz kézisúlyzót, és a súlyokra húzd rá a szalag két végét.
3. A saroktól indítva a mozgást emeld meg a csípődet, tartsd ki a mozdulatsor tetején, majd lassan engedd vissza magad a kiindulóhelyzetbe.

Kelsie fenékedzése

Gyakorlat                                                    Sorozat           Ismétlésszám
Guggolás súlyrúddal                                       4                          20
Csípőemelés gumiszalaggal                           4                        20-3
Kitörés hátra Smith keretben                          4                       15/láb
Fordított hiperextenzió (csípőnyújtás)            4                          15
Kábeles felhúzás                                            4                          15
Egylábas felhúzás kézi súllyal                        4                       15/láb

 

Írta: Sommer Robertson-Abiab