3 profi tipp a tökéletes farizomkért - 2

Próbáld ki a profik által ajánlott technikákat és tippeket, hogy gyors és látványos fejlődést érj el a popsiedzésekkel.


IFBB Figure Pro bajnok Suni Sweeney tippjei

A titkos favorit: szuperszettek

Az ok: „A szuperszettekben két feladat váltja egymást pihenés nélkül, ami sokkal intenzívebbé teszi az edzésedet, és sokkal gyorsabban fejleszti a farizmodat is. Ráadásul ezzel a módszerrel sokkal több kalóriát tudsz elégetni.”

Suni tanácsa: „A szuperszettek előtt tarts 5-10 perces bemelegítést kisebb súlyokkal, hogy megfelelően felkészítsd az izmokat a munka érdemi részére.”

Suni szuperszettjei

Gyakorlat                                         Sorozat              Ismétlésszám
Román felhúzás                                 +4                         15-20
Kitörés hátra, kézisúlyzóval                 4                         15/láb
szuperszett
Guggolás súlyrúddal*                          4                           15
Padra fellépés kézisúllyal                  +4                         15-20
Csípőemelés rúddal                            4                           20
szuperszett

*Csinálj 4 kört, 15-ös ismétlésszámmal, három variációban: széles terpeszben, vállszéles terpeszben és kis terpeszben. A gyakorlatok között ne tarts szünetet.