Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2022. május 26.

piros 2021 03

Házi feladat: eszköz nélküli otthoni edzés

 

Ugyan már nyitnak az edzőtermek, de ha mégis otthon maradnál, ez az edzés az összes izmodat letámadja!

AZ ERŐS (EMBER) NYOMÁS

Nem csak erősember versenyeken tudod kipróbálni ezt a nagyszerű emelést – csak legyél kreatív.

Előre a rudat!

Tökéletesítsd a súlyemelő stílusú mellső rúdtartást, és óvd a gerinced!

Féltérden - egy "mindenes" nyújtás

Az új, mindenes nyújtás, amire szükséged van guggolás vagy felhúzás előtt: a féltérdelő csípőhajlító nyújtás.

Lángoló izmok

A szálkás izmok építésére hangoltuk a magas ismétlésszámról ismert Filthy Fifty Crossfit sémát.

Harc a golyóval

Guggolj és lendíts egy kettlebellel az izmosabb és fittebb testért!

Tárcsás plank

RICH POWER edzőnk plank (deszkapóz) variációja közben kegyelemért fogsz könyörögni.

Tarts ki

Gyújtsd fel a mellizmaidat ezzel a gumiszalagos befejező fekvőtámasszal, a következő mellnapod végén.

A nagy dobás

Dobd fel a lasztit, és építs erősebb lábakat, vállakat – plusz szív-tüdő párost!

Futtasuk vissza

Súlyemelés előtt vagy után kardiózz? Az M&F kideríti.

Egylábas (pistol) guggolás

Menj minél mélyebbre! A „pistol” guggolás komolyan fejleszti az egyensúlyt, az erőt és a mobilitást!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.