Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2021. február 26.

bepro

6 nagyszerű fekvenyomási variáció

Építs nagyobb mellizmot és tricepszet, ezekkel a kevéssé hagyományos nyomási módszerekkel.

6 alapgyakorlat a kidolgozott mellizmokért

Bemutatunk néhány egyszerű és hatékony gyakorlatot, amivel magasabb szintre emelheted a melledzésed.

Tárogatás a földön a masszív mellizomért

Menj le egész a talajig, hogy új szintre léphess mellizmaid fejlődésében!

6 módszer hogy keményebbé tedd melledzésed

Emeld a mellnapodat a következő szintre – nagy súlyok nélkül!

Az igazi melledzés titkai

Szakmai mell edzés videó Simon Tamással, a Nutrend Team tagjával.

Az 5 legjobb nyomógyakorlat

Turbózd fel a melledzésedet az erőemelő legenda tippjeivel!

Csigás tárogatás 45 fokos padon, így csináld!

Építs bivaly mellizmokat ezzel az izolált, állandó terhelésű gyakorlattal!

Láncreakció: Így építs mellizmot!

Turbózd fel a tárogatás gyakorlatodat ezzel az egyszerű, de hatékony intenzitásnövelő módszerrel!

4 kulcsfontosságú technika, hogy tekintélyes mellkasod legyen

Építsd gorillákat megszégyenítő mellkast ezekkel a jól bevált, mellszaggató gyakorlatokkal!

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.