Az oldalon történő látogatása során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk.

2022. május 26.

piros 2021 03

4 gyakorlat a tekintélyes hátizomért

Számodra is a széles, kidolgozott hát a legfőbb cél? Nem vagy ezzel egyedül, hiszen ez minden testépítő egyik legfontosabb küldetése! Most bemutatásra kerülő gyakorlatainkkal te is közelebb kerülhetsz a vágyott hátizom eléréséhez!

5 hátrobbantó gyakorlat

Építs olyan széles hátizmot, mintha szárnyaid lennének!

Könnyített, avagy dinamikus felhúzás

Adj egy lehetőséget ennek az emelési technikának, és lássuk, miért a tempó a király, amikor elérkezik ez az alappillért jelentő gyakorlat.

Felhúzás nagyobb súllyal azonnal? Igen!

Kár lenne mellőzni ezt az alapnak számító trükköt, mert ezáltal sokkal erősebbé válhatsz!

Lantos Johnny hátedzés

Szeretnél egy erős, tömör hátat, olyat mely erősebb a trójai harcosok pajzsánál?

Villámgyors hátvastagítás

Egy napra felejtsd el a húzódzkodást és a lehúzásokat - használd ezeket a kiegészítő gyakorlatokat, hogy igazán mély, rostos és vastag izmokat építhess.

Húzódzkodás: a hátedzés királya

Iktass be brutál hátszélesítő húzódzkodást, hogy megszivasd a szabódat!

AZ EVEZÉS 6 HELYES MÓDSZERE

Építs vaskosabb, izmosabb hátizmokat az edzéstervedbe épített különböző evezési formákkal.

Növeld a hátizmod fordított evezéssel

Nincs feltétlenül szükséged hatalmas súlyokra ahhoz hogy tekintélyt parancsoló hátat építs.

Szélesítsd hátadat ezzel a gyakorlattal!

A padon végzett egykezes súlyzós evezés bevastagítja a hátadat, ráadásul kipóbálhatod az akaraterődet, mert rendesen hátgörcsöltető gyakorlat.

Image
Muscle & Fitness magazin, minden ami testépítés, fitnesz, erőemelés vagy crossfit.