Az Amazon.com a Mr. Olympia hivatalos szponzorai közt
Nagy durranást tervez a gigacég az év legnagyobb testépítő eseményére.
2015. Szeptember 17-20. Las Vegas, Nevada. Ugye tudod már? Az testépítő és fitneszvilág legrangosabb versenyeinek (Mister, Fitness, Figure és Bikini Olympia, Women’s és Men’s Physique) helyet adó Olympia Fitness & Performance Weekend kiállítás-arzenálja idén fergetegesebbnek ígérkezik, mint valaha! Ráadásul Amerika legnagyobb online kereskedelmi cégóriása gondoskodik arról, hogy meglegyen minden, mi szem-szájnak ingere.
LIVE STREAM
Az egyik legfontosabb újítás, hogy a tavaly 4 milliós nézettséget hozó online közvetítés idén az Amazon kizárólagos támogatásával fog megvalósulni a FLEX magazin honlapján indított live streamen, ahol tehát élőben lehetünk szemtanúi a világ legkidolgozottabb testei megmérettetésének. Rajongók milliói gyönyörködhetnek majd a szupersztárok, Dennis Wolf és Dexter Jackson pózaiban, és együtt rághatjuk a körmünket, hogy vajon a négyszeres bajnok Phil Heathnek sikerül-e ötödszörre is megvédenie címét. Ne feledd: szeptember 18-19. flexonline.com LIVE STREAM!
Az AMI, azaz American Media, Inc. szuperkiadó (többek közt a Muscle & Fitness és a FLEX tulajdonosa) augusztus 20-án bejelentette, hogy a címszponzor Ultimate Nutrition mellett az Amazon.com lesz az idén várhatóan minden eddiginél nagyobb érdeklődésre számot tartó Olympia Fitness & Performance hétvége hivatalos kereskedelmi szponzora.
Az alapító Joe Weider nevével fémjelzett Olympia & Performance Weekend során a Mr. Olympia testépítő-versenyen a rajongók megcsodálhatják példaképeiket akció közben, a Fitness & Performance Expón pedig az egészséges életmód és fittség megszállottjai ismerkedhetnek meg a legújabb eszközökkel és táplálék kiegészítőkkel. A szervezők most a tavaly rekordnak számító 55 ezer vendéget és több mint ezer kiállítót is meghaladó látogatottságra számítanak. Az eseményeknek a Las Vegas Convention Center és az Orleans Arena ad majd otthont szeptember 17. és 20. között, ahol most már az Amazon.com felirat is szerepelni fog annak rendje-módja szerint a nagyszínpadtól az Expóig, ahol a többi népszerű verseny, a Bikini Model Search, a Men’s Model Search, a Kick Boxing és a Strongman Challenge is helyet kap majd.
Az AMI elnök-vezérigazgatója, David Pecker az együttműködésről így nyilatkozott: "Mivel az Amazon a világ elsőszámú online kereskedelmi cége, jobb szponzort nem is találhattak volna a hétvégére. Az Amazon egyébként is nagy támogatója a testépítés kultúrájának. Az együttműködéssel mindkét fél nyer, hiszen az Amazon így megerősítheti jelenlétét a fitness közösségben, a verseny pedig a legjobb szponzort és beszállítót kapja.”
AMERICAN MEDIA INC. - ILLIK TUDNI
Mindenképp megemlíteni tartozunk, hogy az American Media, Inc. (AMI) Amerikában számos vezető nyomtatott és online sztár- és életmódmagazin tulajdonosa és működtetője, és a Muscle & Fitness és Muscle & Fitness Hers, valamint a FLEX mellett olyan csúcsmárkák tartoznak hozzá mint minden bulvárok őse, a National Enquirer (bizony-bizony az Aranypolgár ihletője), valamint a Star, OK!, Globe, National Examiner, Soap Opera Digest, és Men’s Fitness magazinok. Emellett 14 online oldalt is működtet, köztük a RadarOnline.com, az OKmagazine.com, a MuscleandFitness.com és a MensFitness.com honlapjai a legnépszerűbbek. Az AMI magazinjainak 2,1 milliós lapszámával havonta több mint 35 millió embert ér el, digitális tulajdonai pedig átlagosan havonta 50 millió egyedi látogatót és 348 millió oldallátogatást számlának.