Stilus
Gyúrós reklámok 1. rész
Induló sorozatunkban naponta megosztunk veletek egy-egy gyöngyszemet a testépítés világához köthető TV-reklámok közül, amik a legtöbb esetben igencsak viccesre sikeredtek. Fél perc intenzív rekeszizom edzéssel járó kacagás még lábazás előtt is belefér! Készen álltok?
Selena egy igencsak rosszul menő önbarnító szalont vezet, egy amerikai nagyvárosban. A felhőkarcolókkal átszőtt metropoliszban vagy nincsenek testépítők, vagy csak nem tudnak Szelena szalonjáról. Ezért ő gondol egyet, és megbízza a GoDaddy nevű céget, ami teljes körű domain szolgáltatást és weblapfejlesztést vállal ügyfelei számára. Selena oldala is elkészül, ő elégedett, de nem tudja milyen eredményekre számíthat.
Eközben a város mozgolódni kezd. Most azonban nem a munkába igyekvő türelmetlen autósok lepik el az utcákat, hanem egy annál sokkal meglepőbb és jóval látványosabb jelenség van készülőben. Testépítők, méghozzá brutális fizikummal rendelkező arcok jelennek meg a főúton és a mellékutcákban. A textil kevés, az izomtömeg annál nagyobb! Futólépésben igyekeznek egy közös cél felé, de nem a reggeli éhgyomros kardió okán, hanem mert felfedezték Selena szalonjának hirdetését a neten. A sok sápadt testépítő végül egy egész hadsereggé alakulva érik el a barnító szalon bejáratát, ahol Selena már harcra készen, egy fújó pisztollyal a kezében várja őket.
A reklám hátteréhez hozzátartozik, hogy a szereplőket nem egy speciális válogatás során találták meg, hanem egy speciális izom-ruhába bújtatták őket, ennek, és nem a kitartó tömegelésnek köszönhették nem mindennapi izomzatukat!