Farmerjárás kicsit másképp, a még acélosabb has- és törzsizmokért

Az egyik legegyszerűbb gyakorlat aszimmetrikus variációjával fogáserőd mellett komplex módon fejlesztheted teljes törzsizomzatod!

 

A FARMERJÁRÁS

Hogyan végezd?

1. Helyezz magad mellé két egykezes súlyzót a földre: egy nehezebbet és egy könnyebbet. Kissé told hátra a csípőd, és vedd a kezedbe a súlyzókat. Óvatosan emeld fel őket, mintha felhúzást végeznél, és egyenesedj fel.

2. Kezd el sétálni olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak bírsz, miközben végig tartsd egyenesen és megfeszítve a törzsed. A következő körben cseréld meg a súlyzókat, hogy a másik oldal is dolgozzon a nehezebbel.

Tudtad? A súlyzók közti különbségből adódóan a törzsed folyamatosan ellensúlyozni kényszerül, hogy ne forduljon el a nehezebb irányába. Mint minden farmerjárásnál, itt sem marad ki a munkából az alkarod és alsótested, nem beszélve a szívedről.

Gyorstipp: Olyan súlyzókat válassz, amelyek maximum 10 kilóval térnek el egymástól.

Videó: a farmerjárás helyes kivitelezése.

Kövess minket Facebookon is!

www.facebook.com/muscleandfitnesshungary