Sétálj egyet

b_150_100_16777215_00_images_kettlebell_has.jpg

A fejed fölött tartott súllyal sétálva a törzsed is keményen dolgozik!

A FEJED FELETT TARTOTT súllyal a kézben sétálgatni egyszerűnek tűnik, de a mozgás miatt keményen dolgozni kényszerülnek a vállad és hátad izmai mellett a törzsed is (a mélyebb stabilizáló izmok is!). A lényeg, hogy dülöngélés helyett végig tartsd magad egyenesen.

ÍGY CSINÁLD
 SÉTA SÚLLYAL A FEJ FELETT 
1. Vállszéles állásban nyomd ki a kettlebellt pontosan a fejed fölé (nyújtott karral tartsd).
2. Feszítsd meg a vállad (ne emeld fel vagy billentsd előre), és tartsd végig minél egyenesebben a karod a lépések alatt is.
3. Elsőre próbálj 7-8 métert sétálni. Előre nézz (ne lefelé, mert az feszíti a nyaki gerincet), és tartsd feszesen az izmaidat. Ha kész, a másik karoddal fogj és menj visszafele.

 KÍMÉLD A CSUKLÓD 
Az érzékenyebb csuklójúak számára jobb lehet, ha a kettlebellt semleges fogással (befele álló tenyérrel) tartják, így nem csavarodik annyira az ízület.

 MÉG TÖBB  törzserősítő gyakorlat: muscleandfitness.hu/edzes/has-edzes