Ez történt velünk: 2023 a változások éve
A 2023-as év rengeteg kihívást tartogatott szinte minden vállalkozás számára, így számunkra is. Sokat dolgoztunk ebben az évben azon, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjunk ügyfeleink
18 díjjal kitüntetett, 7x Magyar Brands-díjas ERP magyar KKV-knak
Soha nem volt ekkora súlya az üzleti döntéseknek, mint most. Vállalatirányítási rendszer nélkül egy vállalkozás sem képes az iparága legjobbjai közé tartozni, ezért a Cégmenedzser ERP rendszere iparágakra specializálódva kínál díjnyertes megoldást.
A videóból kiderül, miért választja egyre több cég a sokszoros díjnyertes ERP rendszert.
ERP rendszerünkben átláthatóvá válnak a naprakész eredmények: ez segíti a tudatos döntéshozatalt, valamint átlagosan 27%-kal növeli az eredményességet.
Támogatja a készletoptimalizációt: a termékek forgási sebességének pontos mérései mellett a raktárközi mozgásokat is elősegíti, a teljes készletekről átlátható statisztikák készíthetők. A több raktár együttes kezelésével nyomon követhetővé és könnyen elszámolhatóvá válik a bizományos készlet is. A raktár- és készletkezelés a pontos és gyors kiszolgálás elősegítésével segít az ügyfélelégedettség növelésében is.
A modul segítségével pontosabbá és gyorsabbá válik a termékek beszerzése: vevői rendelésből könnyen összeállítható a beszállítói megrendelés, a beszállítók könnyen tendereztethetők, így mindig a legkedvezőbb feltételekkel érkeznek a termékek. Az automatizált folyamatokkal hatékonyabbá válik a mindennapi munkavégzés, akár 19% munkaidő-megtakarítás is elérhető.
Az automatizált folyamatoknak segítségével hatékonyabbá válik a mindennapi munkavégzés, például mindig a legkedvezőbb feltételekkel érkeznek a termékek az automatikus tendereztetésnek köszönhetően. A készlet folyamatos kezelésével és a forgási sebességek mérésével megvalósítható a készletoptimalizálás. Az árak pontosan nyomon követhetővé válnak és könnyen hozhatóak létre egyedi ársorok vagy akciók. Az értékesítési eredmények így akár 38%-al növelhetőek plusz munkaerő bevonása nélkül.
A pénzügyi folyamatokat gyorsítja és hibamentessé teszi: a vevői rendelésből egy gombnyomással készíthető bármilyen típusú számla, a banki tranzakciók automatikusan bekerülnek a rendszerbe, illetve számos integráció segíti az igazán pontos munkavégzést. A cég teljes pénzügyi helyzete átláthatóvá válik, a cashflow-t és a kintlévőségeket is beleértve, így akár 80%-al is csökkenthetők a kintlévőségek.
A modullal egy olyan felületet – egyfajta műszerfalat – biztosítunk, melyen minden fontos információ szerepel. A vállalkozás minden adata valós időben nyomon követhetővé válik a NonStop riportok, Vezetői Információs Rendszer és Napi riportok segítségével. A statisztikák személyre szabhatók, az eredmények pedig áttekinthető módon, látványos grafikus megoldásokkal és leírással jelennek meg. A döntések így adatokkal megalapozva történhetnek, mely a vezetői stressz jelentősen csökkenti és segíti a jó döntések meghozatalát.
Az ügyfélkapcsolatok hatékony menedzselése nélkülözhetetlen egy cég életében. Ebben segít ez a modul, mely használatával könnyedén nyomon követhető minden partnerrel folytatott kommunikáció, illetve a partnerek is könnyen kezelhetők. A modul segít a személyre szabott ajánlatok létrehozásában is, melyekkel eredményesebbé tehető az értékesítés. A beépített automatizációkkal megszűnnek a tévesen rögzített partneradatok és gyorsabbá válik a kapcsolattartás, így a munkaidő-optimalizálás is könnyebben megvalósítható.
A modul használatával maximalizálhatóak a projektek bevételei: az előkalkulációval pontosan tervezetővé válnak a munkálatok. A valós idejű nyomon követésnek köszönhetően az esetleges eltérések azonnal kiszűrhetők és korrigálhatók. A munkaidő-ráfordításokat is figyelembe vevő utókalkuláció során teljesen pontos adat jelenik meg a projekt nyereségességéről.
A modullal egy olyan felületet – egyfajta műszerfalat – biztosítunk, melyen minden fontos információ szerepel. A vállalkozás minden adata valós időben nyomon követhetővé válik a NonStop riportok, Vezetői Információs Rendszer és Napi riportok segítségével. A statisztikák személyre szabhatók, az eredmények pedig áttekinthető módon, látványos grafikus megoldásokkal és leírással jelennek meg. A döntések így adatokkal megalapozva történhetnek, mely a vezetői stressz jelentősen csökkenti és segíti a jó döntések meghozatalát.
A dokumentumok kezelése a hatékony munkavégzés alapja: digitális dokumentumtárba helyezve minden dokumentum gyorsan kereshetővé válik. Az összes irat rögzíthető és ügyekhez, partnerekhez, termékekhez, vagy projektekhez is kapcsolható. A dokumentumok megtekinthetősége jogosultságok beállításával szabályozható, így csak az illetékesek férnek hozzá az adatokhoz. Ezzel a modullal akár 40%-al gyorsabbá válik az adatelérés.
A teljes szervizelési folyamat átláthatóvá válik a modul segítségével: a bevizsgálástól kezdve a számla elkészültéig minden munkafázis pontosan dokumentálható, akár mobileszközről is. A szükséges anyagok gyorsan a munkához rendelhetők, illetve a kapcsolódó munkaidő is megjelenik a költségek között, így igazán pontos nyereségek számíthatók. A javítás idejére kiadott csere eszközök is kezelhetőek a rendszerben, ezzel növelve az ügyfél-elégedettséget.
Az optimalizáció legjobb eszköze ez a modul, mely segítségével pontosan mérhető a munkaidő – az így kapott statisztikák és a szabadságok alapján pedig könnyen tervezhetővé válnak a további munkák. Átláthatóvá válnak a rendelkezésre álló erőforrások és eszközök. A rendszerbeli jogosultságok is könnyedén kezelhetővé válnak, így biztosítva, hogy minden adathoz csak az illetékesek férjenek hozzá.
A pénzügyi folyamatokat gyorsítja és hibamentessé teszi: a vevői rendelésből egy gombnyomással készíthető bármilyen típusú számla, a banki tranzakciók automatikusan bekerülnek a rendszerbe, illetve számos integráció segíti az igazán pontos munkavégzést. A cég teljes pénzügyi helyzete átláthatóvá válik, a cashflow-t és a kintlévőségeket is beleértve, így akár 80%-al is csökkenthetők a kintlévőségek.
Nagykereskedőknek, márkaképviseleteknek és kivitelezőknek kínálunk cégre szabott, komplex rendszert.
Magyar Minőségi díjas szoftver-bevezetési módszerünkkel támogatjuk a hatékony szoftverhasználatot.
Szoftverünk havi díjas konstrukcióban is elérhető, egyedülálló Bevezetési és Növekedési garanciával.
Több mint 100, cégre szabott vezetői kimutatás segíti az eredményes döntéshozatalt a vállalkozás napi munkájában.
18 magyar díj, többek között 7 Magyar Brands-díj biztosítja ügyfeleink sikerét és mutatja innovációs szemléletünket.
Integrált megoldás: webshoppal, logisztikával, hírlevélrendszerrel vagy más szoftverrel is integráljuk rendszerünket.
20 éve vagyunk jelen egy olyan piacon, ahol havonta jelennek meg és tűnnek el szereplők. Egy szoftverbeszállítóval szemben az egyik legfontosabb elvárás a stabilitás, hiszen egy vállalatirányítási rendszerrel nem néhány évre, hanem hosszú távra érdemes tervezni.
Ügyfeleink átlagosan 27%-ot növekednek évente, melynek alapja, hogy pontosan átlátják a cégük működését, a fejlesztéshez szükséges pontokat, tudatosabban működnek, és objektívebb üzleti döntéseket hoznak.
Szoftver-bevezetési megoldásunk és oktatórendszerünk Magyar Minőség-díjat nyert. Ügyfélszolgálatunk számára a segítségnyújtás és az ügyfél-elégedettség a legfontosabb, melynek köszönhetően elértük a 91%-os elégedettségi rátát. Ez jelentősen felülmúlja az ERP rendszer megoldásokkal foglalkozó cégek átlagos 42%-os elégedettségi rátáját.
A Cégmenedzser vállalatirányítási rendszere gyorsabb, átláthatóbb és hatékonyabb megoldást kínál a vállalkozásoknak, melyre az országban egyedülálló növekedési- és bevezetési garanciát vállalunk.
Megoldásainkkal lehetőséget adunk a vállalkozásoknak, hogy a cégükben található óriási adatmennyiséget egyetlen pillanat alatt átlássák, és azokat hasznos tudássá alakítsák, amelyeknek birtokában eredményes döntéseket hozhatnak.
Nálunk az ügyfelek köre egyben közösség is, ahol komoly kapcsolati tőke alakítható ki a többi feltörekvő céggel, továbbá olyan tudásbázishoz nyílik hozzáférés, amely a cégfejlesztésben segít.
A Cégmenedzsert a Dun & Bradstreet céginformációs adatbázisa arany „A” besorolású vállalkozásnak minősítette, amelynek a magyarországi cégek mindössze 0,63%-a felel meg.
Az innovatív megoldásainknak köszönhetően cégünk és vállalatirányítási rendszerünk számos díjat kapott az elmúlt években
Őszintén a vállalatirányítási rendszerekről
Ezt az e-bookot azért hoztuk létre, hogy támogatást nyújtsunk a döntéshozatal során. Az e-book tartalmazza a 20 évnyi tapasztalatunk alapján leggyakrabban felmerülő kérdéseket, amelyeket az ügyfelek tőlünk kérdeznek.
Töltsd le az ingyenes kézikönyvet még ma, és szerezz előnyt a versenytársakkal szemben!
A 2023-as év rengeteg kihívást tartogatott szinte minden vállalkozás számára, így számunkra is. Sokat dolgoztunk ebben az évben azon, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjunk ügyfeleink
Hogyan jött létre a Cégmenedzser ERP – Logishop webshop B2B és B2C megoldása, amely a megrendelő minden igényét kielégítette.
A Polmetál Pruszynski Kft. olyan webshop kialakítását célozta meg, amely választ ad az ágazat specifikus igényeire is.
Céged fejlesztéséhez és digitalizálásához szeretnél segítséget kérni szakértői csapatunktól? Akkor bátran keress minket e-mailben vagy telefonon, vagy írj nekünk a chat felületen. Szakértő kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre.
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.